31/05/18 22:54 - Περί απαγορευμένης αρχαιολογίας ή εξελιγμένης Θεολογίας!..

Περί απαγορευμένης αρχαιολογίας ή εξελιγμένης Θεολογίας!.. 

Πολλές φορές οι άνθρωποι διερωτώνται τι είδους παραστάσεις είναι αυτές που έχουν αποτυπωθεί δι’ ανθρωπίνης χειρός πάνω σε αρχαιολογικά μνημεία δίδοντες την εξήγηση ότι παριστάνουν διάφορα …. εξωγήϊνα όντα, μη δυνάμενοι να αποδεχθούν το γεγονός των ενορατικών προφητειών ή την λεγόμενη «εξελιγμένη θεολογία», που έχει να κάνει με σημαντικές τεχνολογικές γνώσεις των αρχαίων ιερατείων!…

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ πολλές φορές διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές, που έχουν σχέση με την ιστορία, την αρχαιολογία, την θρησκεία και ό,τι άλλο σχετίζεται με την εθνικοθρησκευτική παράδοση των λαών, όπως, για παράδειγμα, η Ελλάς.
Θεωρώ εκ προοιμίου περιττό να δηλώσω ότι ενώ συμφωνώ σχεδόν με όλα τα ιστορικά και αρχαιολογικά θέματα, που αποκαλύπτονται, διατηρώ, ασφαλώς, την όποια επιφύλαξή μου για βιβλία που αγγίζουν τον χώρο της επιστημονικής (και όχι μόνον) φαντασίας, τα οποία, ομολογώ, τα αντιμετωπίζω καλοπροαίρετα, αλλά και με αρκετή διάθεση χιούμορ, δεδομένου ότι, ενώ στην Επιστήμη πρώτα ανακαλύπτεται ένα γεγονός και μετά ανακοινώνεται, στην «Ουφολογία», για παράδειγμα, πρώτα ανακοινώνεται η ύπαρξη ενός γεγονότος (εν προκειμένω εξωγήϊνοι) και στην συνέχεια … ψάχνουμε να τους ανακαλύψουμε στο αχανές διάστημα (!!).
Μου κέντρισε, όμως, το ζωηρό ενδιαφέρον μία τηλεοπτική εκπομπή ενός πολύ καλού μου φίλου, του Δημοσθένη Λιακόπουλου, που έγινε την 1ην Νοεμβρίου 2005, σε ιδιωτικό τηλεοπτικό δίαυλο1 και ο οποίος έκανε αναφορά σε θέματα υψηλής τεχνολογίας των αρχαίων ανθρώπων (δεν θα έλεγα κατ’ ανάγκην Ελλήνων, αφού μέσα σ’ αυτούς συγκαταλέγονται Αιγύπτιοι, Ινδοί κλπ) και μάλιστα σε όλα τα σημαντικά στοιχεία, που επεδείχθησαν από τηλεοράσεως για τις εκπληκτικές γνώσεις του ιερατείου των αρχαίων Αιγυπτίων, που δεν άφησαν βεβαίως δείγματα του έργου αυτού, αλλά διάφορες παραστάσεις από τις οποίες γεννώνται πολλοί συνειρμοί και, ως εκ τούτου, αρκετοί και εύλογοι προβληματισμοί.
Πράγματι, πολλοί άνθρωποι, επισκεπτόμενοι διαφόρους αρχαιολογικούς χώρους (ο γράφων, για παράδειγμα, παρά τις σοβαρές κινητικές δυσκολίες του, έχει επισκεφθεί 28 κράτη!) προβληματίζονται για τις διάφορες αρχαιολογικές παραστάσεις, που βρίσκονται αποτυπωμένες σε βραχογραφίες ή σε διάφορα αρχαιολογικά μνημεία και δεν μπορούν να ερμηνεύσουν τις εικόνες που βλέπουν, οι οποίες, εν πολλοίς, ομοιάζουν καταπληκτικά με σημερινά αεροπλάνα, ελικόπτερα, βομβαρδιστικά κλπ.
Χωρίς αμφιβολία κάτι συμβαίνει. Κι όταν λέμε «κάτι συμβαίνει» θα πρέπει να συμβαίνουν δύο τινα: Ή οι αρχαίοι διέθεταν υψηλή τεχνολογία την οποία χρησιμοποιούσε το ιερατείο (όπως στους Δελφούς) ή οι αρχαίοι προφήτευαν την καταπληκτική εξέλιξη, που θα είχε ανθρώπινη τεχνολογία των σημερινών ημερών. Μία τρίτη άποψη, ότι οι αρχαίοι κατέγραφαν πληροφορίες, που είχαν για προϊστορικούς ή εξωγήϊνους πολιτισμούς δεν αποκλείεται, αλλά, από τα μέχρι τούδε υπάρχοντα στοιχεία δεν είναι εύκολο να αποδειχτεί, παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει και από τον γράφοντα πολλές τηλεοπτικές εκπομπές ή έχουν γραφεί αρκετά ενδιαφέροντα βιβλία2.

ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝ ΚΑΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ!..

Ο καλός μου φίλος Δημοσθένης Λιακόπουλος «βομβάρδισε» κυριολεκτικά το τηλεοπτικό του κοινό με μία σειρά πολύ σημαντικών στοιχείων, για την υψηλή τεχνολογία των αρχαίων, μεταξύ των οποίων η ύπαρξη ενός είδους ηλεκτρικών λαμπτήρων στην αρχαία Αίγυπτο, που κρατούσαν ανά χείρας διάφοροι Αιγύπτιοι (προφανώς ιερείς). Και όχι μόνον…
Πολλά αποκαλυπτικά στοιχεία έδειχναν, όπως προείπαμε, διάφορα άγνωστα οχήματα, π.χ. αεροπλάνα, ελικόπτερα, βομβαρδιστικά κλπ, που δεν ξέρουμε, βεβαίως, τον χώρο προελεύσεώς των, αλλά και την σκοπιμότητα των οχημάτων αυτών, που βρίσκονται σε παραστάσεις αρχαίων μνημείων της Αβύδου.
Αλήθεια, τι ακριβώς συμβαίνει με όλα όσα αποκαλύπτονται;

Ευθύς εξ αρχής θα ήθελα να αναφέρω ότι δεν είμαι από τους ανθρώπους αυτούς που σπεύδουν να ακυρώσουν κάθε καινούργια σκέψη ή όποια έρευνα γίνεται προς αποκάλυψη της αλήθειας. Κάθε άλλο. Τουναντίον, σπεύδω να χειροκροτήσω κάθε καινούργια ιδέα, που ενδεχομένως μας οδηγήσει σε νέες επιστημονικές ατραπούς, αρκεί αυτή η ιδέα να έχει τουλάχιστον μία επιστημονική βάση, που θα αποτελέσει την αρχή για μία σωστή και εποικοδομητική συζήτηση για την επιστημονική απόδειξη των επιχειρημάτων.
Αυτός και ο λόγος που συμφωνώ απολύτως με τον καλό μου φίλο Δημοσθένη Λιακόπουλο, που έθεσε το θέμα της υπάρξεως υψηλής τεχνολογίας από τους αρχαίους Αιγυπτίους, όπως στην περίπτωση με τους «ηλεκτρικούς λαμπτήρες», δεδομένου ότι υπάρχει επιστημονική βάση των δεδομένων αυτών.
Και εξηγούμαι:
Όποιος διαβάσει τα δύο νέα βιβλία μου «Ελληνικός Χριστιανισμός» και «Χριστιανικός Ελληνισμός», θα διαπιστώσει ότι, για παράδειγμα το ήλεκτρον, ήτο γνωστόν όχι μόνον στους αρχαίους Έλληνες, αλλά και στην Αγία Γραφή!
Διαβάστε τι γράφων μέσα στο πρώτο βιβλιο:

«Ο Θαλής ο Μιλήσιος εμίλησε για το ήλεκτρον… Τι περίεργον, όμως!… Και η Παλαιά Διαθήκη ομιλεί για το ήλεκτρον, αφού μέσα στο βιβλίον του Προφήτου Ιεζεκιήλ διαβάζομεν:
 «και είδον και ιδού πνεύμα εξαίρον ήρχετο από βορρά, και νεφέλη μεγάλη εν αυτώ, και φέγγος κύκλω αυτού και πυρ εξαστράπτον, και εν τω μέσω αυτού ως όρασις ηλέκτρου εν μέσω του πυρός και φέγγος εν αυτώ» (Ιεζ. 1, 4).
 «και είδον ως όψιν ηλέκτρου από οράσεως οσφύος και επάνω, και από οράσεως οσφύος και έως κάτω είδον ως όρασιν πυρός και τα φέγγος αυτού κύκλω» (Ιεζ, 1, 27).
 «και είδον και ιδού ομοίωμα ανδρός, από της οσφύος αυτού και έως κάτω πυρ, και από της οσφύος αυτού υπεράνω αυτού ως όρασις ηλέκτρου» (Ιεζ. 8, 2).»

Μόνον που δεν σταματάμε εκεί… Προχωρούμε και παραπέρα… Στο δεύτερο βιβλίο μας («Χριστιανικός Ελληνισμός»), που αγνοώ γιατί ο καλός μου φίλος δεν θέλησε μέχρι στιγμής να παρουσιάσουμε από τηλεοράσεως (προηγούνται άλλοι φίλοι του), επισημαίνεται η αναφορά του Αγίου Νεκταρίου, Επισκόπου Πενταπόλεως, που αποκαλύπτει ότι, για παράδεγμα, η Κωνσταντινούπολις εφωταγωγείτο καθημερινώς μέχρι βαθείας νυκτός με ειδικούς ηλεκτρικούς λαμπτήρες (!!)
Ας δούμε, όμως, τι ακριβώς αναφέρει ο Άγιος Νεκτάριος:

«Η Κωνσταντινούπολις κατά τας αρχάς του Η' αιώνος ηρίθμει υπέρ τας 500.000 κατοίκων και ήτο ομολογουμένως το μέγιστον εμπορείον όλου του κόσμου. Εκεί μετεκομίζοντο τα προϊόντα της Ασίας, της Αφρικής, της Ιταλίας, της Ισπανίας και αυτής της Βρετανίας. Η Κωνσταντινούπολις μετά την παρακμή της Καρχηδόνος, της Αλεξανδρείας, της Αντιοχείας και της Ρώμης, είχεν αποβή το κέντρον της συναλλαγής ολοκλήρου του εμπορίου του κόσμου. Εις τούτο συνετέλεσεν η ευεξία του Ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους, η εύρυθμος αυτού διοίκησις, τακτικά δικαστήρια, οι σοφοί νόμοι, αι ποικίλοι του βίου ανέσεις και η εγγύησις της ασφαλείας των συναλλαττομένων και αι ευκολίαι του εμπορίου, τα οποία ουδαμού ηδύναντο τότε να εύρωσι. Το κολοσσαίον οικοδόμημα, εν ω απετίθεντο τα πολυτιμότατα εμπορεύματα, τα πολυάριθμα του καταστήματος τούτου εργοστάσια εξήστραπτον εκ σηρικών και χρυσοπάστων υφασμάτων όλον το απέραντον τούτο οικοδόμημα εφωταγωγείτο τας εσπέρας μέχρι βαθείας νυκτός δια ρεύματος φωτός εκ πολλών λαμπτήρων σχηματιζομένων. Δια τοιούτου συστήματος εφωτίζετο η Κωνσταντινούπολις άπασα. Η διάταξις του τακτικού φωτισμού της Κων/πόλεως ως και άλλων πόλεων είχεν αρχίση να εκτελήται από της ΣΤ΄ εκατονταετηρίδος.
Η από της ΣΤ΄ εκατονταετηρίδος φωταγωγία των πόλεων κατά τας νύκτας δια τελειοτάτου φωτιστικού συστήματος προκύπτει όπως διαμαρτυρηθή κατά των αποκαλούντων τον αιώνα τούτον αιώνα σκότους. Βεβαίως αιών από του οποίου άρχεται και η φωταγωγία της νυκτός δεν είνε αιών σκότους…»
Ιδού, λοιπόν, γιατί η γνώσις του ηλεκτρικού ρεύματος υπήρχε από την αρχαιότητα και συνέχισε στο Βυζάντιο μέχρι των ημερών μας!..

ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ;

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι τα περίεργα οχήματα, που ομοιάζουν με διαστημόπλοια, και τα οποία εμφανίζονται σε πολλούς αρχαίους ή αναγεννησιακούς πίνακες διαφόρων καλλιτεχνών.
Χωρίς αμφιβολία οι καλλιτέχνες, είτε γιατί αντέγραφαν αλλήλους, είτε γιατί αναπαρήγαν τα επινοήματα προηγουμένων ή συγχρόνων συναδέλφων τους, αλλά και γιατί πολλές φορές απεικόνιζαν ό,τι οι ίδιοι είχαν οραματισθεί, δημιουργούσαν έργα με περίεργα οχήματα και άλλα ανεξήγητα αντικείμενα που προβληματίζουν τον όποιο επισκέπτη εκκλησιών, μουσείων ή ιδιωτικών συλλογών έργων τέχνης.
Μη λησμονούμε ότι πολλές εικόνες ή παραστάσεις καλλιτεχνών δεν είναι δικές τους επινοήσεις, αλλά βιβλικές αναφορές. Επί παραδείγματι, το άρμα του Ιεζεκιήλ, το άρμα του προφήτη Ηλία, η Αγία Τριάδα, η Μεταμόρφωση του Σωτήρος, η Ανάληψη του Κυρίου κλπ δεν είναι θέματα που μπορεί να τα προσεγγίσει κάποιος τόσο εύκολα, στερούμενος μάλιστα θεολογικών γνώσεων. Αυτός και ο λόγος που ο καλλιτέχνης «μιλάει στην ψυχή» του πιστού με τον δικό του τρόπο κυρίως στις εικόνες των εκκλησιών, δείχνοντας διαφόρους καλογήρους ή ιερωμένους να οραματίζονται διάφορα ουράνια φαινόμενα.
Και κάτι άλλο: Από τον καιρό που έζησαν οι βιβλικοί Προφήτες μέχρι σήμερα, είναι γνωστόν ότι δεν συνέβησαν κοσμογονικά γεγονότα με κατακλυσμιαίες καταστροφές (όπως για παράδειγμα η έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας το 1524 π.Χ.), αλλά πολλά σημαντικά κοσμοϊστορικά γεγονότα, όπως η κτίση της Ρώμης, ο Παρθενών, ο Ναός του Σολομώντος, η εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου και η εμφάνιση του ιδίου του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού!
Κατά συνέπειαν τα όσα περίεργα βλέπουμε στις εικόνες δεν έχουν κατ’ ανάγκην παρελθοντολογική, αλλά συμβολική αξία, με προφητικές διαστάσεις, αφού, για παράδειγμα, η τεχνολογία των ανθρώπων, έφθασε μέχρι εκεί που γνωρίζουμε σήμερα και την οποίαν είχαν διαβλέψει οι μεγάλες αυτές οι αρχαίες και βιβλικές μορφές.
Φαντασθείτε τι θα δούμε στο μέλλον σε όλους τους τομείς της Επιστήμης!..


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
1. Εxtra 3, ώρα 20.30΄-22.30’ .
2. Ένας εκ των προσκεκλημένων μου ήταν και ο γνωστός Ελληνολάτρης κ Παν. Μαρίνης, που έγραψε και σχετικό βιβλίο, (Προκατακλυσμιαίοι Πολιτισμοί) και ο οποίος ενεφανίσθη τηλεοπτικά μαζί μου την 13ην Φεβρουαρίου 2000, στον τηλεοπτικό δίαυλο «Τηλετώρα».