11/09/11 20:18 - Οι Τούρκοι μάς απειλούν για τις έρευνες και τα κανάλια μας συνεχίζουν να παίζουν … τουρκικά μελό!..

Οι Τούρκοι μάς απειλούν για τις έρευνες και τα κανάλια μας συνεχίζουν να παίζουν … τουρκικά μελό!..

Φαίνεται ότι η εποχή της Χούλιας Κοτσγίγιτ και της Τουρκιάν Σοράϋ, που επί χρόνια έπαιζαν οι ελληνικοί κινηματογράφοι την δεκαετία του 1970, επανήλθε δριμύτερη με την προβολή τουρκικών τηλεοπτικών σήριαλ σε γνωστούς ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς!.. Διαβάστε το κείμενο που ακολουθεί!..

Οι δακρύβρεχτες τουρκικές ταινίες (μελό), που είχαν πλημμυρίσει τις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες στη δεκαετία του 1970. Στη φωτογραφία μας μία σκηνή με τον δημοφιλή Τούρκο τραγουδιστή, Ζεκί Μιουρέν (Zeki Müren).

ΕΙΝΑΙ γνωστό, ότι στη δεκαετία του 1970, όπως ενθυμούνται οι περισσότεροι, ορισμένοι επιχειρηματίες, στο όνομα της δήθεν «ελληνοτουρκικής φιλίας» ενορχήστρωσαν μια άνευ προηγουμένου προσπάθεια «εκτουρκισμού», αλλά και «εξισλαμισμού» του ελληνικού λαού χρησιμοποιώντας ως μέγα προπαγανδιστικό μέσο τον όχι μόνο τον Κινηματογράφο, αλλά και την Μουσική!
Είχαμε φθάσει στο σημείο να βλέπουμε δεκάδες κινηματογραφικές αίθουσες να ασφυκτιούν από κόσμο για να παρακολουθήσουν δακρύβρεχτες ταινίες (μελό, όπως λέγονται) με δημοφιλείς Τούρκους ηθοποιούς, όπως την Χούλια Κοτσγίγιτ, την οποία είχαν «θεοποιήσει» όλοι οι επιχειρηματίες του είδους στην Ελλάδα!
Κι όχι μόνον!..
Ο γράφων ήταν παρών σε μία εκδήλωση για την παραπάνω Τουρκάλα ηθοποιό, την οποίαν είχαν προσκαλέσει στην Αθήνα οι διοργανωτές της εκδήλωσης.
Ένα μόνο:
Ήταν τόσος πολύς ο κόσμος που ήθελε να δει την Χούλια Κοτσγίγιτ, ώστε οι διοργανωτές άλλαξαν σχέδιο υποδοχής του κόσμου και αντί να φέρουν την ηθοποιό σε μία κινηματογραφική αίθουσα, όπως συνηθιζόταν, την έφεραν μέσα στο γήπεδο Αιγάλεω (!!), όπου οι σκηνές οι οποίες εκτυλίσσονταν, για ένα αυτόγραφο από τους Έλληνες και τις Ελληνίδες, ήσαν άνευ προηγουμένου!
Εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, θαυμαστές, επειδή δεν είχαν εισιτήριο, είχαν ανέβει πάνω στους γύρω τοίχους που ήσαν κτισμένοι με τσιμεντόλιθους, για να δουν την Χούλια Κοτσγίγιτ, ενώ ένας εξ αυτών των θαυμαστών περιφερόταν μέσα στο πλήθος και επιδείκνυε με χαρά, λες και ήταν … λάβαρο, ένα κομμάτι ύφασμα το οποίο προφανώς είχε αποσπάσει από την γνωστή ηθοποιό.
Περιττό να πούμε ότι οι κασέτες με τα τραγούδια του Ζεκίν Μιουρέν (του Καζαντζίδη της Τουρκίας, για να καταλαβαίνουν οι φίλες και οι φίλοι αναγνώστες), αλλά και πολλών άλλων Τούρκων τραγουδιστών ή τραγουδιστριών είχαν κατακλύσει την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στην Ομόνοια, στα ΚΤΕΛ και όπου αλλού ήταν πρόσφορο το έδαφος για την διάδοση του «προϊόντος», που ήθελαν να διαθέσουν ορισμένοι επιχειρηματίες.

Επιχειρηματικά τα συμφέροντα..

Για ν’ αντιληφθούν οι αναγνώστες και οι αναγνώστριες των άρθρων μας πόσο καλοστημένα είναι τα παιχνίδια που παίζουν διάφοροι επιχειρηματίες εις βάρος του ελληνικού λαού, θα σας διηγηθώ μια προσωπική τραυματική εμπειρία.
Το 1986 με κάλεσε στην Εκάλη ένας γνωστός παραγωγός τηλεοπτικών ταινιών, ο οποίος ήταν επιστήθιος φίλος του αδελφού ενός πολύ μεγάλου Έλληνα πολιτικού, ο οποίος (αδελφός) επί χρόνια εκλεγόταν βουλευτής και διετέλεσε για χρόνια υπουργός, ενώ ο παραγωγός αυτός έριχνε στην αγορά πολλές τουρκικές ταινίες.
Ήταν η εποχή που κάθε γωνία είχε και ένα κατάστημα με ταινίες βίντεο, διότι δεν είχαν ανοίξει ακόμη οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί και αφού ο επιχειρηματίας άρχισε να μου πλέκει τα εγκώμια, μου ζήτησε να γράψω ένα σενάριο κινηματογραφικής ταινίας.
--Τι θα διαπραγματεύεται το θέμα;
--Κάτι ανθρώπινο!
--Τι εννοείτε «ανθρώπινο»;
--Ας πούμε μια ερωτική ιστορία δύο ανθρώπων!
--Πολύ ωραία!.. Πού θα εκτυλίσσεται το επεισόδιο;
--Να.. Κάπου στα παράλια της Τουρκίας!.. Βάλε … ας πούμε… δύο νέους να είναι ναυαγοί στο Αιγαίο και στην προσπάθειά τους να σώσουν ο ένας τον άλλο, στο τέλος ερωτεύονται, αλλά έχουν ένα εμπόδιο για να παντρευτούν: Ο νέος είναι Τούρκος και είναι μουσουλμάνος, αλλά η νέα είναι Ελληνίδα και είναι χριστιανή!.. Θα βρεις εσύ τον τρόπο να το περιπλέξεις το θέμα και να δώσεις την όποια λύση!..
--Άστο σε μένα το θέμα!..
Κάθομαι, που λέτε, και γράφω το σενάριο. Έβαλα στο τέλος τον Τούρκο να γίνεται χριστιανός και να παντρεύονται με χριστιανικό γάμο!
Ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε!.. Μόλις διάβασε την περίληψη του έργου ο παραγωγός «άστραψε και βρόντηξε»:
--Τι είναι αυτά που έγραψες;
--Τι εννοείς;
--Όλο για … Αγία Σοφία μου μιλάς, για … Κωνσταντίνους Παλαιολόγους, για … Αγίες Ελένες και Αγίους Κωνσταντίνους… βρε άνθρωπε του Θεού, δεν βρήκες πουθενά ένα τζαμί να προσευχηθούν οι άνθρωποι;
--Και πώς θα προσευχηθεί στο τζαμί η Ελληνίδα αφού είναι χριστιανή;
--Να την κάνεις μουσουλμάνα!
Δεν χρειαζόταν ν’ ακούσω περισσότερα. Άνοιξα την πόρτα και έφυγα σχεδόν τρεχάτος, παρά το σοβαρό κινητικό πρόβλημά μου.
Δεν νομίζω έχει σημασία να αναφέρω ποια ήταν η κατάληξη του θέματος και πώς κινήθηκαν οι δικηγόροι του γράφοντος για να διεκδικήσει η ταπεινότητα μου κάποια δικαιώματά μου. Ούτε θα αναφέρω το όνομα του παραγωγού, ούτε τον τίτλο του κινηματογραφικού σεναρίου, που έγραψα, διότι δεν εστιάζουμε το θεμα στα πρόσωπα, αλλά στην φιλοσοφία, που «κουβαλάνε» στο μυαλό τους.
Ήταν, όμως, η στιγμή που συνειδητοποίησα πόσο μακριά πήγαιναν το θέμα ορισμένοι επιχειρηματίες, που «έβλεπαν με άλλο μάτι» την «ελληνοτουρκική φιλία» ή την λεγόμενη «ελληνοτουρκική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας ως προπαγανδιστικό μηχανισμό τον Κινηματογράφο, την Μουσική ή τις Τηλεταινίες, λίγο πριν ανοίξουν οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί!.. (*)

Και ασφαλώς δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα με όλα αυτά τα τουρκικά σήριαλ που παίζουν οι ελληνικοί ιδιωτικοί σταθμοί την ώρα που οι γείτονές μας –εμμέσως πλην σαφώς- μας απειλούν για το ενδεχόμενο της όποιας έρευνάς μας στο Αιγαίο, ή κάτω από την Κρήτη με την περίφημη ΑΟΖ που έχει τεταμένο το κλίμα των διπλωματικών σχέσεων μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ, συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων της Κύπρου, αλλά και όλων ημών των εν Ελλάδι κατοικούντων!...
---------------------------
(*) Περί των θεμάτων αυτών έχουμε ασχοληθεί εκτενέστερα στη σειρά των άρθρων μας «1821: Τα ψέματα και οι αλήθειες!..», απ’ όπου και τα παραπάνω κείμενα.