09/03/11 16:04 - 1821: Τα ψέματα και οι αλήθειες!.. (Μέρος Α΄)

 
1821: Τα ψέματα και οι αλήθειες!.. (Μέρος Α΄)

Μια απάντηση σε όσα κατά καιρούς έχουν ειπωθεί ή γραφτεί για την διαβόητη τηλεοπτική σειρά «1821», που προβάλλει ο τηλεοπτικός σταθμός «Σκάϊ» και η οποία έχει πυροδοτήσει πολλές συζητήσεις είτε σε οργίλο είτε σε ήρεμο και νηφάλιο ύφος!..  

ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ο γράφων ήταν ένας εκ των πρώτων τηλεθεατών, που «στρογγυλοκάθισε» στην αναπαυτική πολυθρόνα του για να παρακολουθήσει την τηλεοπτική σειρά «1821», την οποία προβάλλει εδώ και λίγο καιρό η τηλεόραση του «Σκάϊ». Αλλά και από τους πρώτους που μελαγχόλησαν μόλις είδε να εξιστορούνται διάφορες ιστορικές ανακρίβειες –σκόπιμες ή μη.
Τα όσα λοιπόν θ’ ακολουθήσουν είναι απαντήσεις σε όσα ο γράφων είδε με τα μάτια του ή διάβασε στα διάφορα κείμενα εφημερίδων, περιοδικών και –ιδίως- του διαδικτύου, χωρίς καμία προσωπική αιχμή ή εμπάθεια στα πρόσωπα που έχουν αναμιχθεί στην υπόθεση του «1821», διότι στόχος αυτής της έρευνας δεν είναι η πολεμική εναντίον κάποιων προσώπων, αλλά η φιλοσοφική τους αντίληψη και η διαφώτιση του αναγνωστικού μας κοινού σε πνεύμα ήρεμο και νηφάλιο, χωρίς ακρότητες και άλλους λεκτικούς διαξιφισμούς.

Παλιά ιστορία…

Αναντίρρητα, η τηλεοπτική αυτή σειρά («1821») έχει καθαρά επιχειρηματικά κριτήρια. Καμία σχέση με αυτά που λέμε «έθνη-κράτη» ή «κράτη-έθνη» πέραν της τσέπης των επιχειρηματικών κύκλων που δραστηριοποιούνται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου (ελληνική και τουρκική).
Κοντολογίς, η παραπάνω υπόθεση έχει να κάνει με το χρήμα και μόνο με το χρήμα. Έτσι όπως ακριβώς «διατάσσουν» τα αφεντικά τούς όποιους υποτακτικούς των (εν προκειμένω πολιτικούς), για να εξυπηρετηθούν συμφέροντα, που έχουν να κάνουν με την εκμετάλλευση του Αιγαίου, του ορυκτού μας πλούτου και των όποιων γεωστρατηγικών συμφερόντων στην ευρύτερη περιοχή
Για να επιτευχθούν, λοιπόν, όλα αυτά χρειαζόταν μια κατάλληλη προετοιμασία ώστε να γίνει μια νέα Άλωση, που έχει να κάνει με την άλωση των όποιων αντιστάσεων των λαών (διότι και οι Τούρκοι θα έχουν προβλήματα), όπως είναι εν προκειμένω ο ελληνικός λαός, πουν «εισπράττει» αυτή τη στιγμή τα επίχειρα των προαναφερθέντων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Και η προετοιμασία αυτή άρχισε εδώ και πολλά χρόνια με την συστηματική αλλοίωση της εθνικής, γλωσσικής, θρησκευτικής και πολιτιστικής φυσιογνωμίας του λαού μας.

Από το 1950…

Το έργο «1821», που προβάλλει ο τηλεοπτικός σταθμός «Σκάϊ», είναι η τελευταία πράξη μιας «τραγωδίας», που άρχισε να «παίζεται» εδώ και πολλά χρόνια.
Όσο κι αν ακούγεται περίεργα, η αίσθηση που έχει ο γράφων είναι ότι η συστηματική προσπάθεια αλλοίωσης της πολιτισμικής φυσιογνωμίας του ελληνικού λαού άρχισε αμέσως μετά την λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Από τις αρχές κιόλας της δεκαετίας του 1950.
Και τούτο διότι είναι ανεξήγητο ή δυσερμήνευτο το γεγονός πώς είναι δυνατόν οι Μεγάλες Δυνάμεις που δήθεν εξυμνούσαν τον ηρωϊσμό των Ελλήνων (Τσώρτσιλ κλπ) να θέλουν τον αποδεκατισμό της ελληνικής φυλής, που έθαψε κυριολεκτικά τα κόκαλά της στα αλβανικά βουνά (1940), βίωσε την τραγωδία της Γερμανο-Ιταλο-Βουλγαρικής Κατοχής (1941-1944) και στη συνέχεια τον πενταετή Εμφύλιο πόλεμο (1944-1949), που έστειλε στον τάφο επί πλέον 150.000 Έλληνες, άλλους τόσους τραυματίες, χιλιάδες ανάπηρους και μια συνολική υλική καταστροφή (γέφυρες, σιδηρόδρομοι, σχολεία, δημόσια κτίρια, σπίτια κλπ) ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δραχμών εις βάρος της Χώρας μας!
Κι όχι μόνο!..
Ακολούθησε η δεκαετία του 1960 με την παραλίγο τελειωτική καταστροφή του ελληνικού στοιχείου, αφού είχαμε την μετανάστευση! Μια μαζική έξοδο από την Ελλάδα του πιο ακμαίου και σφριγηλού κομματιού του ελληνικού λαού, όπως οι νέοι, που κατά χιλιάδες συνωστίζονταν (για να θυμηθούμε και μια … ρεπούσεια ρήση) στα γραφεία του Υπουργείου Εξωτερικών για να πάρουν το διαβόητο διαβατήριο («πικρό σαν δηλητήριο είναι το διαβατήριο», που τραγουδούσε ο Στέλιος Καζαντζίδης), ώστε να κάνουν την αιματηρή για τον ελληνικό λαό μετανάστευση, που ερήμωσε κυριολεκτικά την ελληνική ύπαιθρο και γέμισα τα σπίτια με γέροντες κι ανήμπορους ανθρώπους!
Μια μετανάστευση που ακόμη και σήμερα, παρά το γεγονός ότι έχει παρέλθει μισός περίπου αιώνας από τότε, πληρώνει πολύ βαριά το τίμημα της νέας βιβλικής Εξόδου ο ελληνικός λαός!

Ερώτημα:
--Ποιοι θα έφταναν τότε στην Ελλάδα για να αναπληρώσουν τα χαμένα εργατικά χέρια της ερειπωμένης ελληνικής υπαίθρου;
Απάντηση:
--Αναγκαστικά οι Τούρκοι, οι Ινδοί κλπ.

Πλύση εγκεφάλου…

Μήπως θυμάται κανείς τι είχε προηγηθεί την εποχή εκείνη ως «πλύση εγκεφάλου» του ελληνικού λαού;
Οι ιθύνοντες φρόντισαν να κάνουν μία ανελέητη πολιτιστική προπαγάνδα, με κύριο όπλο τον Ελληνικό Κινηματογράφο και την Ελληνική Μουσική!
Διάφοροι ερευνητές μιλάνε για πολλά παραδείγματα ινδικών λαϊκών μιούζικαλ με τεράστια εμπορική επιτυχία, όπως "Ο αλήτης της Βομβάης" (Awaara) ή η θρυλική "Γη ποτισμένη με ιδρώτα" (Mother India), όπου χείμαρροι δακρύων χύθηκαν την εποχή εκείνη για τις πρωταγωνίστριες Ναργκίς και Μαντουμπάλα.
Η επιτυχία των παραπάνω ινδικών έργων, είχε σαν αποτέλεσμα να επισκεφθούν την Ελλάδα διάσημες Ινδές ηθοποιοί, όπως η Ναργκίς και η Νούταν.
Πέραν τούτων ένα πλήθος Ελλήνων συνθετών και τραγουδοποιών είχαν αντιγράψει τουρκικά και ινδικά τραγούδια, που έπαιζαν οι τουρκικές και ιδίως οι ινδικές ταινίες με την θρυλική ηθοποιό και τραγουδίστρια Ναργκίς, όπως για παράδειγμα: «Μαντουμπάλα», «Ζιγκουάλα», «Φαράχ», «Μισιρλού», «Λεϊλά», κλπ., ώστε να διαμορφώσουν ένα πολύ ισχυρό ανατολίτικο ρεύμα στην Ελλάδα, το οποίο προβλημάτισε πολλούς σκεπτόμενους Έλληνες.
«Εκείνο που άρεσε στους Έλληνες θεατές περισσότερο στις ινδικές ταινίες, όπως γράφει ένας σχολιαστής στο διαδίκτυο, ήταν τα τραγούδια τους. Αυτό κέντρισε το επιχειρηματικό δαιμόνιο ορισμένων Ελλήνων λαϊκών συνθετών που διασκεύασαν ή αντέγραψαν ινδικά τραγούδια, και με ελληνικούς στίχους τα παρουσίασαν ως δικά τους δημιουργήματα. Με αυτόν τον τρόπο η εισβολή της Ινδίας και στην ελληνική μουσική ήταν αναπόφευκτη.
Παραδόξως εκείνα τα τραγούδια που στο σύνολο της ελληνικής δισκογραφίας των δεκαετιών 1950-1960 αποτελούν μικρό ποσοστό, έμειναν παρ' όλα αυτά διαχρονικά, θα λέγαμε ίσως και κλασσικά. Αποτελούν πλέον αντιπροσωπευτικά "ελληνικά" λαϊκά τραγούδια εκείνης της περιόδου.
Γνωστότερα παραδείγματα: "Αυτή η νύχτα μένει", "Καρδιά μου καημένη", "Όσο αξίζεις εσύ" κ.ά. Το όνομα της διάσημης Ινδής ηθοποιού Μαντουμπάλα έγινε θρύλος στην Ελλάδα με τις μεγάλες επιτυχίες του Στέλιου Καζαντζίδη: "Μαντουμπάλα" και "Αράπικα κορμιά".
Όμως σύντομα αυτές οι διασκευές ή αντιγραφές έγιναν αντιληπτές και τα τραγούδια εκείνα κατακεραυνώθηκαν μέσω του Τύπου με χαρακτηρισμούς όπως: Ινδοπρεπή, Ινδιάνικα, Ινδο-γυφτοειδή κατασκευάσματα κλπ. Έτσι τα ινδικά τραγούδια και η μόδα τους έληξαν άδοξα».

Ερώτημα:
--Τυχαίο;

Απάντηση:
--Ποιος ξέρει! Ίσως η τότε διεθνής συγκυρία (πόλεμος στην Κορέα, Ψυχρός Πόλεμος κλπ) να μην έδωσε την ευκαιρία στους επιχειρηματικούς κύκλους (Ελλάδος και Τουρκίας) να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους και να … δρέψουν δάφνες και κλάδους ελαίας εις βάρος του Ελληνισμού.

Θα συνεχίσουμε, όμως, αύριο με μια συγκλονιστική αποκάλυψη, αφού έχει να κάνει με ένα σχέδιο που είχαν εκπονήσει στο παρελθόν οι εχθροί του Ελληνισμού, ώστε τρεις φορές τουλάχιστον οι Έλληνες να εκπατριστούν μαζικά και να οδηγηθούν σε μία χώρα της Αφρικής! Ποιοι ήσαν αυτοί οι οποίοι εκπόνησαν το παρανοϊκό σχέδιο και ποια ήταν αυτή χώρα, που θα γινόταν υποχρεωτικά η νέα μας «πατρίδα»;

«Ες αύριον τα σπουδαία»!..