Το Σχόλιο της Ημέρας

Το Σχόλιο της Ημέρας

Επίκαιρα σχόλια και ανεξάρτητη κριτική πάνω σε θέματα καθημερινότητας, αρχής γενομένης από την πολιτική ζωή του τόπου και καταλήγοντας –αν χρειαστεί- στην αυτοκριτική, για να μη βγάζει κανείς τον εαυτό του απ’ έξω!.. «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε» έλεγε ο Χριστός (Ματθ. 7,1).

 

  • Τι έγραφε άραγε ο Μακρυγιάννης για τις εκλογές; (8ο και τελευταίο)
    Το δημοκρατικό μας πολίτευμα έχει ως βάση την ελεύθερη βούληση του λαού, που είναι οι εκλογές. Από την αρχαία Αθήνα, όπου οι πολίτες δέχονταν το ερώτημα: «Τις αγορεύειν βούλεται;» μέχρι τις πρώτες μετά-επαναστατικές εκλογές και μέχρι τις σημερινές Ευρωεκλογές, ένα πράγμα διαπιστώνει κανείς: το πάθος των εκλογέων για το παρασκήνιο. Ήδη έχουμε αρχίσει μια σειρά άρθρων, επιλέγοντας τα κυριότερα σημεία των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, όπου κάνει αναφορά στις εκλογές! Διαβάζουμε, λοιπόν, το τελευταίο κείμενο:
  • Τι έγραφε άραγε ο Μακρυγιάννης για τις εκλογές; (7)
    Το δημοκρατικό μας πολίτευμα έχει ως βάση την ελεύθερη βούληση του λαού, που είναι οι εκλογές. Από την αρχαία Αθήνα, όπου οι πολίτες δέχονταν το ερώτημα: «Τις αγορεύειν βούλεται;» μέχρι τις πρώτες μετά-επαναστατικές εκλογές και μέχρι τις σημερινές Ευρωεκλογές, ένα πράγμα διαπιστώνει κανείς: το πάθος των εκλογέων για το παρασκήνιο. Ήδη έχουμε αρχίσει μια σειρά άρθρων, επιλέγοντας τα κυριότερα σημεία των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, όπου κάνει αναφορά στις εκλογές! Διαβάζουμε, λοιπόν:
  • Τι έγραφε άραγε ο Μακρυγιάννης για τις εκλογές; (6)
    Το δημοκρατικό μας πολίτευμα έχει ως βάση την ελεύθερη βούληση του λαού, που είναι οι εκλογές. Από την αρχαία Αθήνα, όπου οι πολίτες δέχονταν το ερώτημα: «Τις αγορεύειν βούλεται;» μέχρι τις πρώτες μετά-επαναστατικές εκλογές και μέχρι τις σημερινές Ευρωεκλογές, ένα πράγμα διαπιστώνει κανείς: το πάθος των εκλογέων για το παρασκήνιο. Ήδη έχουμε αρχίσει μια σειρά άρθρων, επιλέγοντας τα κυριότερα σημεία των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, όπου κάνει αναφορά στις εκλογές! Διαβάζουμε, λοιπόν:
  • Τι έγραφε άραγε ο Μακρυγιάννης για τις εκλογές; (5)
    Το δημοκρατικό μας πολίτευμα έχει ως βάση την ελεύθερη βούληση του λαού, που είναι οι εκλογές. Από την αρχαία Αθήνα, όπου οι πολίτες δέχονταν το ερώτημα: «Τις αγορεύειν βούλεται;» μέχρι τις πρώτες μετά-επαναστατικές εκλογές και μέχρι τις σημερινές Ευρωεκλογές, ένα πράγμα διαπιστώνει κανείς: το πάθος των εκλογέων για το παρασκήνιο. Ήδη έχουμε αρχίσει μια σειρά άρθρων, επιλέγοντας τα κυριότερα σημεία των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, όπου κάνει αναφορά στις εκλογές! Διαβάζουμε, λοιπόν:
  • Τι έγραφε άραγε ο Μακρυγιάννης για τις εκλογές; (4)
    Το δημοκρατικό μας πολίτευμα έχει ως βάση την ελεύθερη βούληση του λαού, που είναι οι εκλογές. Από την αρχαία Αθήνα, όπου οι πολίτες δέχονταν το ερώτημα: «Τις αγορεύειν βούλεται;» μέχρι τις πρώτες μετά-επαναστατικές εκλογές και μέχρι τις σημερινές Ευρωεκλογές, ένα πράγμα διαπιστώνει κανείς: το πάθος των εκλογέων για το παρασκήνιο. Ήδη έχουμε αρχίσει μια σειρά άρθρων, επιλέγοντας τα κυριότερα σημεία των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, όπου κάνει αναφορά στις εκλογές! Διαβάζουμε, λοιπόν:
  • Τι έγραφε άραγε ο Μακρυγιάννης για τις εκλογές; (3)
    Το δημοκρατικό μας πολίτευμα έχει ως βάση την ελεύθερη βούληση του λαού, που είναι οι εκλογές. Από την αρχαία Αθήνα, όπου οι πολίτες δέχονταν το ερώτημα: «Τις αγορεύειν βούλεται;» μέχρι τις πρώτες μετά-επαναστατικές εκλογές και μέχρι τις σημερινές Ευρωεκλογές, ένα πράγμα διαπιστώνει κανείς: το πάθος των εκλογέων για το παρασκήνιο. Ήδη έχουμε αρχίσει μια σειρά άρθρων, επιλέγοντας τα κυριότερα σημεία των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, όπου κάνει αναφορά στις εκλογές! Διαβάζουμε, λοιπόν:
  • Τι έγραφε άραγε ο Μακρυγιάννης για τις εκλογές; (2)
    Το δημοκρατικό μας πολίτευμα έχει ως βάση την ελεύθερη βούληση του λαού, που είναι οι εκλογές. Από την αρχαία Αθήνα, όπου οι πολίτες δέχονταν το ερώτημα: «Τις αγορεύειν βούλεται;» μέχρι τις πρώτες μετά-επαναστατικές εκλογές και μέχρι τις σημερινές Ευρωεκλογές, ένα πράγμα διαπιστώνει κανείς: το πάθος των εκλογέων για το παρασκήνιο. Από σήμερα, λοιπόν, αρχίζουμε μια σειρά άρθρων, επιλέγοντας τα κυριότερα σημεία των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, όπου κάνει αναφορά στις εκλογές! Διαβάζουμε, λοιπόν:
  • Τι έγραφε άραγε ο Μακρυγιάννης για τις εκλογές; (1)
    Το δημοκρατικό μας πολίτευμα έχει ως βάση την ελεύθερη βούληση του λαού, που είναι οι εκλογές. Από την αρχαία Αθήνα, όπου οι πολίτες δέχονταν το ερώτημα: «Τις αγορεύειν βούλεται;» μέχρι τις πρώτες μετά-επαναστατικές εκλογές και μέχρι τις σημερινές Ευρωεκλογές, ένα πράγμα διαπιστώνει κανείς: το πάθος των εκλογέων για το παρασκήνιο. Από σήμερα, λοιπόν, αρχίζουμε μια σειρά άρθρων, επιλέγοντας τα κυριότερα σημεία των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, όπου κάνει αναφορά στις εκλογές! Διαβάζουμε, λοιπόν:
  • Η Υπόθεση Πολκ και ο Γρηγόρης Στακτόπουλος!..
    Η ιστορία μίλησε και απ’ ό,τι διαβάζουμε σε όλα τα ρεπορτάζ των εφημερίδων της εποχής, ο Γρηγόρης Στακτόπουλος, ο οποίος κατηγορήθηκε για τη δολοφονία του Αμερικανού δημοσιογράφου Τζορτζ Πολκ, αθωώθηκε. Ας καταθέσω κι εγώ μια μαρτυρία, έστω κι αν είναι τελείως ασήμαντη….
  • Μήπως η Τάμτα έστειλε ένα “μήνυμα” στους ενοχληθέντες Βρετανούς;
    Όχι πως περιμέναμε κάτι καλύτερο από την εξωτερική πολιτική της Βρετανίας σε σχέση με την Κύπρο και την κυπριακή ΑΟΖ, αν αναλογιστούμε τα αρνητικά αισθήματα πολλών Βρετανών προς τους Ελληνοκύπριους από την εποχή της ΕΟΚΑ!.. Μήπως η Τάμτα, λοιπόν, έστειλε, με τον δικό της τρόπο, και ένα μήνυμα σε ορισμένους Βρετανούς έτσι όπως εμφανίστηκε στην Γιουροβίζιον, επειδή, όπως γράφεται, ενοχλήθηκαν από την εκκεντρική εμφάνισή της; Λέμε: Μήπως;
  • Τι είχε συμβεί με το θωρηκτό «Αβέρωφ»;
    «Με την δύναμιν του Θεού και τας ευχάς του Βασιλέως μας και εν ονόματι του Δικαίου πλέω μεθ' ορμής ακαθέκτου και με πεποίθησιν προς την νίκην εναντίον του εχθρού του Γένους». (Ναύαρχος Παύλος Κουντουριώτης)
  • Ο Μέγας Αλεξάνδρος προλείανε το έδαφος για τον Χριστιανισμό;
    «Γενικό, λοιπόν, συμπέρασμα είναι ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν απεσταλμένος του Θεού για να προετοιμάσει, με τις κατακτήσεις του, τον κόσμο για τη διάδοση, με την Ελληνική γλώσσα και τις αρχές και τις αξίες του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, της σωτηριώδους διδασκαλίας του ενανθρωπίσαντος του Υιού του Θεού Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ.» (Κων. Απ. Σουλιώτης, Επ. λυκειάρχης)
  • Από την νταλίκα του Νομισματοκοπείου στη 13η σύνταξη!
    Καθώς παρακολουθούσαμε την υπουργό Εργασίας κ. Αχτζιόγλου να καταθέτει στη Βουλή την τροπολογία για την 13η σύνταξη, μέσα στο μυαλό μας πέρασαν χιλιάδες εικόνες . Και θυμήθηκα ένα γεγονός που έκανε χιλιάδες Έλληνες να «ζηλέψουν» ακόμη και των … νταλικέρηδων, μετά από αυτό που είχαν δει τα μάτια μας με μια νταλίκα να ξεκινάει από το Λιχτενστάϊν και να καταλήγει στο Νομισματοκοπείο της Λεωφόρου Μεσογείων για παραγωγή «φρέσκου χρήματος»!... Πώς περνούν τα χρόνια! Πώς περνά ο καιρός! Διαβάστε τι γράφαμε ακριβώς την Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010:
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε!..
    Οι Ευρωπαίοι τελευταία δείχνουν μια συμπάθεια υπέρ της Ελλάδος. Κι ας ελπίσουμε αυτό να γίνει και έμπρακτα εάν οι εξ ανατολών γείτονές μας προχωρήσουν στο «παρά πέρα» είτε στην Κύπρο, είτε στο Αιγαίο, είτε στη Θράκη. Κι επειδή, λόγω κρίσεως, μέχρι τώρα υποχωρούσαμε, οι Ευρωπαίοι σύμμαχοί μας αισθάνθηκαν ισχυροί επειδή διαθέτουν τα λεφτά. Αλλά δεν διδάχθηκαν τίποτε από την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία (κι ας ήσαν επί τόσους αιώνες οι σφετεριστές της!), με το ιστορικό δίδαγμα του βαθύπλουτου Κροίσου, που περιφρόνησε τον Σόλωνα!... Ας θυμηθούμε την ιστορία, όπως την διαβάζαμε τότε στα Δημοτικά Σχολεία! Ίσως αξίζει τον κόπο να τη διαβάσουν κι αυτοί!..