Προφητείες...

Προφητείες...

Μια απάντηση στις αοριστολογίες της δήθεν ... προφητικής ή προορατικής δύναμης της σύγχρονης Αστρολογίας, που δεν έχει καμία σχέση με την  Επιστήμη της Αστρονομίας,  μέσω των Διδαχών των μεγάλων Παπουλάκηδων και Προφητών του Γένους, όπως ήταν ο  άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο γνωστός μας Πατροκοσμάς, ή ο μοναχός Χριστόφορος Παναγιωτόπουλος, ο Προφήτης του Μοριά, που ήταν πιο γνωστός ως Παπουλάκος!...

  • " Θα έρθει καιρός που οι Ρωμιοί θα τρώγονται αναμεταξύ τους. Εγώ συστήνω ομόνοιαν και αγάπην".
    Σε μια εποχή όπου η ενότητα των Ελλήνων επιβάλλεται όσο ποτέ άλλοτε, λόγω του εξ ανατολών κινδύνου, ας δούμε τι έλεγε ο Πατροκοσμάς για την διχόνοια των Ελλήνων με τα ολέθρια αποτελέσματά της, συστήνοντας με θέρμη ομόνοια και αγάπη!..
  • Ώστε ο Κικέρων και ο Βιργίλιος μίλησαν προφητικά για τον Χριστό;
    Για τον ερχομόν του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστών πολλοί Αρχαίοι Έλληνες είχαν προφητεύσει με διαφόρους ρήσεις την ΄Ελευσιν του Θεανθρώπου εις την Γη…Οι προρρήσεις τους σημαδεύθηκαν από ένα κοσμοϊστορικό γεγονός, όπως η Γέννησις του Σωτήρος, το οποίο επαλήθευσε κατά τον πλέον κατηγορηματικόν τρόπον τις αρχαίες ελληνικές προφητείες. Πρώτη απ’ όλους η Σίβυλλα η Ερυθραία, 14 όπως αναφέρει και ο Ευσέβιος Καισαρείας (265- 340 μ.Χ.) εις τα συγγράμματά του, 15 προεφήτευσε τον Ερχομόν του Κυρίου με μίαν ακροστιχίδα που φέρει τον τίτλον: «Ιησούς Χρ(ε)ιστός, Θεού Υιός, Σωτήρ, Σταυρός».
  • Από το Μαντείο των Δελφών στις σημερινές χαρτορίχτρες!.. (2)
    Στα περισσότερα μαντεία, οι χρησμοί δίνονταν επίσης με τα όνειρα, αλλά υπήρχαν μερικά όπου εκείνος που ζητούσε πληροφορίες ήταν ξύπνος όταν καλούσε τα πνεύματα που επιθυμούσε να ρωτήσει. Ενώ οι χρησμοί που προέρχονταν είτε από όνειρα είτε από τους νεκρούς είχαν την προτίμηση των προληπτικών, οι πιο σημαντικοί από τους προφορικούς χρησμούς και εκείνοι που δίνονταν από τα σημεία είχαν πολιτική σημασία. Σε όλες τις σοβαρές περιπτώσεις ρωτούσαν τα μαντεία εκ μέρους του κράτους, για να εξασφαλίσουν τη θεία βούληση: αυτή ήταν κυρίως η περίπτωση με το Μαντείο των Δελφών!..(Συνέχεια από το προηγούμενο…)
  • Από το Μαντείο των Δελφών στις σημερινές χαρτορίχτρες!.. (1)
    Ενώ οι χρησμοί που προέρχονταν είτε από όνειρα είτε από τους νεκρούς είχαν την προτίμηση των προληπτικών, οι πιο σημαντικοί από τους προφορικούς χρησμούς και εκείνοι που δίνονταν από τα σημεία είχαν πολιτική σημασία. Σε όλες τις σοβαρές περιπτώσεις ρωτούσαν τα μαντεία εκ μέρους του κράτους, για να εξασφαλίσουν τη θεία βούληση: αυτή ήταν κυρίως η περίπτωση με το Μαντείο των Δελφών. Η φιλαργυρία και ο κομματισμός των ιερέων, όπως και η αυξάνουσα αθεΐα, έκαναν τα μαντεία να πέσουν σιγά-σιγά σε αδράνεια, για να αναζωογονηθούν πάλι παντού με τους Ρωμαίους αυτοκράτορες, μολονότι δεν απέκτησαν ποτέ πια την πολιτική σημασία που είχαν κάποτε στην αρχαία Ελλάδα.
  • Ποιο όνειρο του Γεωργίου Σουρή επαληθεύτηκε σε ένα ταξίδι του;
    Ασφαλώς και είναι άγνωστο σε πολλούς ένα ταξίδι που έκανε ο Γεώργιος Σουρής με πλοίο στην Αλεξάνδρεια, στις αρχές του 20ού αιώνα, δεδομένου ότι ο «Νέος Αριστοφάνης» φοβόταν να ταξιδεύει με πλοίο και με αεροπλάνο! Ποιο όνειρο είδε, όμως, σ’αυτό το ταξίδι το οποίο και επαληθεύτηκε με αποτέλεσμα να εκπλαγεί ο μεγάλος αυτός σατιρικός μας ποιητής;
  • Ο Αριστοτέλης και οι «σύγχρονοι προφήτες»!..
    Ο Αριστοτέλης και οι «σύγχρονοι προφήτες»!..Πώς τα οικονομικά συμφέροντα και το κυνήγι του χρήματος, σύμφωνα με αθηναϊκή εφημερίδα, καθορίζουν την πολιτική και τη μοίρα των συγχρόνων ανθρώπων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο διανοούμενος, καθηγητής της Γλωσσολογίας στο ΜΙΤ Νόαμ Τσόμσκι, ο οποίος, σε μία εργασία του, μας εθύμισε πως ο Αριστοτέλης πίστευε ότι αν έχεις ακραίες καταστάσεις φτώχειας και πλούτου, δεν μπορείς να μιλάς σοβαρά για Δημοκρατία!..
  • Τι περίεργος χρησμός δόθηκε στον Αλήτη της αρχαιότητας;
    Όταν ενηλικιώθηκε, ο Αλήτης αποφάσισε να κυριεύσει την Κόρινθο και να διώξει τους Ίωνες και τους απογόνους του Σίσυφου, οι οποίοι βασίλευαν εκεί. Πριν αρχίσει τη δράση, πήγε να συμβουλευτεί το μαντείο της Δωδώνης, το οποίο του υποσχέθηκε τη νίκη με διπλό όρο· αν κά­ποιος του έδινε ένα βώλο κορινθιακής γης και αν έπαιρνε την πόλη «τη μέρα που φορούσαν στεφάνια»!..
  • Σωκράτης: Ο προφήτης της αρχαιότητας
    «Αν ξαναγύριζε στον κόσμο ο Σωκράτης, θα τον ξένιζαν βέβαια αεροπλάνα και Σπούτνικ, μα τους ανθρώπους θα τους έβρισκε απαράλλακτους. Σήμερα ή ζωή μεταμορφώθηκε, αλλά μόνο στα εξωτερικά σημάδια της. Κάτω από την επιφάνεια σαλεύουν πάντα τα ίδια προβλήματα του ανθρώπου. Γι' αυτό θεώρησα απαραίτητο, μια βιογραφία του Σωκράτη να εικονίζη τις περιπέτειες και τη ζωή του Ε' π.Χ. αιώνα, «του κλασσικού», που στάθηκε ένας από τους πιο σπουδαίους για την ανθρωπότητα. Όλα τα προβλήματα πού μας συγκινούν σήμερα, τα εξέτασε ο Σωκράτης με σοφία, διαλογική ικανότητα και ψυχολογική διαίσθηση.» (Χρήστος Ζαλοκώστας)
  • Προφήτες και χρησμοί!..
    Προφήτες εμφανίζονται και σε διάφορες θρησκείες (μωαμεθανισμός, ινδουισμός κ.ά.). Ιδιαίτερη θέση ωστόσο κατείχαν οι προφήτες στον ιουδαϊσμό και το χριστιανισμό. Στην Παλαιά Διαθήκη ο προφήτης παρουσιάζεται ως ο εκλεκτός του Θεού, που επιφορτίστηκε με το έργο της αποκάλυψης των σχεδίων του Θεού στους ανθρώπους. Ο λόγος τους είναι αποκαλυπτικός, βιωμένος με βαθιά πίστη στο Θεό και απευθύνεται προς το λαό του Θεού. Εδώ δεν υπάρχει φιλοσοφικός στοχασμός ούτε διαίσθηση, όπως στις άλλες θρησκείες, αλλά άμεση ενόραση και θεωρία του Θεού.
  • Ποιες ήσαν οι σημαντικότερες προφητείες της Κασσάνδρας;
    Η ίδια η Κασσάνδρα, κατά την κατάληψη της Τροίας, κατα­φεύγει στο ναό της Αθηνάς. Εκεί την καταδιώ­κει ο Αίαντας ο Λοκρός· εκείνη αγκαλιάζει τότε το άγαλμα της θεάς, ο Αίαντας όμως την τραβά με τη βία από αυτό και κλονίζει το άγαλμα από τη βάση του· η Κασσάνδρα ικετεύει τον ουρανό. Οι Έλληνες, μπροστά σ' αυτή την ιεροσυλία, εί­ναι έτοιμοι να λιθοβολήσουν τον Αίαντα, ο οποίος όμως σώζεται βρίσκοντας καταφύγιο στο βωμό της θεάς, που πριν από λίγο είχε προ­σβάλει! Περισσότερα στοιχεία για τις προφητείες της Κασσάνδρας στο κείμενο που ακολουθεί!..
  • Ο γιατρός Ορειβάσιος άκουσε τον τελευταίο χρησμό της Πυθίας;
    Μετά το θάνατο του Ιουλιανού, ο Ορειβάσιος αναγκάστηκε να φύγει από την Κωνσταντινούπολη, γιατί δεν τον ήθελαν οι διάδοχοι του αυτοκράτορα. Το 369 όμως ξαναγύρισε και φαίνεται ότι έμεινε εκεί έως το θάνατό του. Δεν είναι γνωστός ο τρόπος του θανάτου του, αλλά φαίνεται ότι έφτασε σε βαθιά γεράματα. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι τριάντα χρόνια μετά τη συγγραφή της εγκυκλοπαίδειάς του, εξέδωσε μια επιτομή του έργου του αυτού σε εννέα βιβλία, με τον τίτλο: Η εις Ευστάθιον σύνοψις, που μεταφράστηκε αργότερα στη λατινική και αραβική. Γνωστό από τη λατινική του μετάφραση είναι επίσης ένα τρίτο σύγγραμμα του Ορειβάσιου, τα Ευπόριστα, που το αποτελούσαν τέσσερα βιβλία. Από τα υπόλοιπα έργα του σώθηκαν μόνο οι τίτλοι. Ο Ορειβάσιος, λοιπόν, άκουσε τον τελευταίο χρησμό της Πυθίας; Διαβάστε το κείμενο που ακολουθεί!..
  • Οι απίστευτες προβλέψεις του παρελθόντος!..
    Η τηλεόραση, το «χαζοκούτι», που τώρα βέβαια υπάρχει σε κάθε σπίτι, στο παρελθόν είχε χτυπηθεί από αιχμηρές κριτικές και είχε απορριφθεί. Το 1926 ο Λι Ντε Φόρεστ, πρωτοπόρος στην ανάπτυξη του ασύρματου τηλέγραφου και του ραδιοφώνου, έλεγε: «Αν, θεωρητικά και τεχνικά, η τηλεόραση μπορεί να είναι εφικτή, εμπορικά και οικονομικά θεωρώ ότι είναι αδύνατο να πετύχει». Επηρεασμένος από τον τραπεζίτη και σύμβουλο επενδύσεων Ντέιβιντ Σάρνοφ, αργότερα «απέρριψε» και τη μελλοντική επιτυχία του ραδιοφώνου! Για το «χαζοκούτι» βιάστηκε να μιλήσει, είκοσι χρόνια μετά, ο Ντάριλ Ζανούκ, πρόεδρος της «20th Century Fox». «Η τηλεόραση δεν θα μπορέσει να κρατηθεί ποτέ στην αγορά πάνω από έξι μήνες. Οι άνθρωποι θα βαρεθούν πολύ γρήγορα να κοιτούν ένα κουτί από κόντρα πλακέ, κάθε βράδυ»!..
  • Ο Παπουλάκος και οι σύγχρονοι ιερωμένοι!..
    Διαβάστε μια εμπνευσμένη ομιλία του γνωστού Αρχιμανδρίτη Νεκτάριου Μουλατσιώτη, για τον Άγιο της Πελοποννήσου, τον μοναχό Χριστόφορο Παναγιωτόπουλο, τον γνωστό σε όλους μας Παπουλάκο, με την ευκαιρία της παρουσίασης του βιβλίου μας: «Παπουλάκος: Άγνωστες Προφητείες και Θαύματα», του οποίου τον πρόλογο έγραψε ο ίδιος ο π. Νεκτάριος!..
  • "Μια χούφτα μάλαμα μια χούφτα αλεύρι"!..
    Την πείνα οι Έλληνες την έζησαν στο πετσί τους κατά την διάρκεια της Κατοχής (1941-1944), όπως γράφουμε και παραπάνω στην 38η προφητεία του Πατροκοσμά. Χιλιάδες άνθρωποι υπέφεραν από ασιτία και πολλοί εξ αυτών πέθαιναν στο δρόμο, όπου περνούσε η καρότσα του δήμου και τους πήγαινε για μαζική ταφή στο νεκροταφείο! Τα δημοσιεύματα ανθρώπων που τα έζησαν είναι πάρα πολλά. Ας διαβάσουμε δύο χαρακτηριστικά αποσπάσματα: