Ελληνική Γλώσσα

Ελληνική Γλώσσα

Διάφορες αποκαλυπτικές μελέτες και έρευνες πάνω σε θέματα Ελληνικής Γλώσσας, που αποδεικνύουν το γεγονός ότι η Ελληνική Γλώσσα είναι η μητέρα όλων σχεδόν των ευρωπαϊκών γλωσσών και ο μοχλός επιστημονικής ανάπτυξης και διανόησης σε ολόκληρο τον κόσμο.

  • Τι ήταν και πώς γράφεται το Γουδί;
    Διαβάστε τι αναφέρει ο γνωστός φιλόλογος καθηγητής και συγγραφέας κ. Αντώνης Αντωνάκος καθώς «τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην μετά το μονοτονικό εποχή, και μαζί με τις σκόπιμες καταργήσεις της γ΄ κλίσεως, της ιστορικής γραμματικής και της ιστορικής ορθογραφίας, άρχισε και μία σειρά δημιουργίας «νέων ορθογραφιών» ή νέων, ανυπάρκτων μέχρι τώρα, λέξεων, οι οποίες δεν απέδιδαν επ’ ακριβώς το νόημα...»!..
  • Τι ισχυρίζεται ο Αντώνης Αντωνάκος για την Ελληνική Γλώσσα;
    «Οι Έλληνες Δάσκαλοι, όπως η Κυρία (με Κάππα κεφαλαίο) που ανέδειξε το θέμα να αντισταθούν μέσα στις τάξεις τους. Όλοι οι υπόλοιποι να κλείσουν την τηλεόραση στα τουρκικά σήριαλ, στην αγγλική ορολογία και στις «ιν» βλακώδεις εκπομπές και να συμπαραταχθούν ενεργά στον αγώνα μας. Και κυρίως όλοι μαζί, έλληνες επιστήμονες, γονείς, δάσκαλοι και λαός με ελληνική εθνική συνείδηση να καταλάβουμε ότι θα πρέπει να αγωνισθούμε να σώσουμε την γλώσσα μας. Αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να τελειώνουμε μια και καλή με τους «γλωσσολόγους»!»
  • Το γλωσσικό ζήτημα και τα «άθεα γράμματα» που έλεγε ο Παπουλάκος!
    Τι εννοούσε ο Παπουλάκος όταν μιλούσε για «άθεα γράμματα», που διακηρύσσουν ορισμένοι άθεοι, λόγιοι ή επιστήμονες και πολιτικοί, αλλά και οι πάσης φύσεως πολέμιοι της Εκκλησίας!.. Διαβάστε τι γράφουμε μέσα στο βιβλίο μας «Παπουλάκος: Άγνωστες Προφητείες και Θαύματα», μέσα στο οποίο, πέραν των άλλων, μιλάμε και για τα περιβόητα «Ευαγγελικά»!..
  • Γλώσσα των θεών!..
    Μία γλωσσολογική ανάλυση της λέξεως «λαγούμι», που ορισμένοι νομίζουν ότι είναι … τουρκική, ενώ, όπως αποδεικνύεται από τον γνωστό ερευνητή της ελληνικής γλώσσης "Συνέσιο", η λέξη αυτή είναι ομηρική!..
  • Πόσες φορές δικάστηκε η γλώσσα μας;
    Δεν είναι μόνο τα «Ευαγγελικά» ή τα «Ορεστικά» των αρχών του προηγούμενου αιώνα, όπου χύθηκε και αίμα για τις νεοελληνικές αποδόσεις των αρχαίων κειμένων, ούτε τα «αθεϊκά» του Βόλου και την περίφημη δίκη στο Ναύπλιο του Αλέξανδρου Δελμούζου και, ασφαλώς, ούτε η περίφημη «Δίκη των τόνων», που γνωρίζουμε με την πειθαρχική δίωξη του καθηγητή Ι. Θ. Κακριδή. Εδώ μιλάμε για μία άλλη δίκη, τη «Δίκη των Συμφώνων», που έγραψε σε ένα έργο του ο Λουκιανός!.. Διαβάστε το κείμενο που ακολουθεί!..
  • Ο Χρήστος Τσολάκης και η Ελληνική Γλώσσα!..
    Ένα ιστορικό, μνημειώδες θα λέγαμε, κείμενο του αείμνηστου Χρήστου Τσολάκη, Ομότιμου Καθηγητή της Νεοελληνικής Γλώσσας στον Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, για τον Αχιλλέα Τζάρτζανο, τον «μεγάλο λησμονημένο και προφητικό», όπως έλεγε!.. "Οι γλώσσες, θα µας έλεγε, είναι τα κελαηδητά των λαών, και τα κελαηδητά είναι οι γλώσσες των πουλιών. Αφήστε, λοιπόν, τα πουλιά να κελαηδούν το καθένα τους το δικό του το κελαηδητό. Έτσι δένουν οι συµφωνίες και οι συναυλίες των πολιτισµών. Αλλιώς θα ’ρθει καιρός που στην Ευρώπη - αν θα υπάρχει ακόµη Ευρώπη - της απαστράπτουσας υψηλής τεχνολογίας, θα µινυρίζει ένα µόνο πουλί, ο γκιόνης που µονότονα θα γυρεύει τα χαµένα του αδέρφια"!..
  • Το Γλωσσάρι του Βλάκα!.. (5)
    Το Αλφαβητάρι που ακολουθεί είναι ενδεικτικό. Θα μπορούσε να είναι πλουσιότερο σε λέξεις, αν αναλογιστεί κανείς το εύρος της Ελληνικής γλώσσας. Βρήκαμε, όμως, τις λέξεις εκείνες οι οποίες ανταποκρίνονται πιο κοντά στο πνεύμα του Ευάγγελου Λεμπέση, μέσα στο δοκίμιό του: «Η Τεράστια Κοινωνική Σημασία των Βλακών εν τω Συγχρόνω Βίω», αποφεύγοντας να χρησιμοποιήσουμε νεολογισμούς, όπως και την αργκό, που είναι μια συνθηματική γλώσσα των ανθρώπων του υποκόσμου και -κατ' επέκταση- η γλώσσα που χρησιμοποιούν ιδιαίτερες κοινωνικές ομάδες (στρατιωτική αργκό, εφηβική αργκό, επαγγελματική αργκό), αλλά που δεν έχει υιοθετηθεί από την ακαδημαϊκή κοινότητα:
  • Το Γλωσσάρι του Βλάκα!.. (4)
    Το Αλφαβητάρι που ακολουθεί είναι ενδεικτικό. Θα μπορούσε να είναι πλουσιότερο σε λέξεις, αν αναλογιστεί κανείς το εύρος της Ελληνικής γλώσσας. Βρήκαμε, όμως, τις λέξεις εκείνες οι οποίες ανταποκρίνονται πιο κοντά στο πνεύμα του Ευάγγελου Λεμπέση, μέσα στο δοκίμιό του: «Η Τεράστια Κοινωνική Σημασία των Βλακών εν τω Συγχρόνω Βίω», αποφεύγοντας να χρησιμοποιήσουμε νεολογισμούς, όπως και την αργκό, που είναι μια συνθηματική γλώσσα των ανθρώπων του υποκόσμου και -κατ' επέκταση- η γλώσσα που χρησιμοποιούν ιδιαίτερες κοινωνικές ομάδες (στρατιωτική αργκό, εφηβική αργκό, επαγγελματική αργκό), αλλά που δεν έχει υιοθετηθεί από την ακαδημαϊκή κοινότητα:
  • Το Γλωσσάρι του Βλάκα!.. (3)
    Το Αλφαβητάρι που ακολουθεί είναι ενδεικτικό. Θα μπορούσε να είναι πλουσιότερο σε λέξεις, αν αναλογιστεί κανείς το εύρος της Ελληνικής γλώσσας. Βρήκαμε, όμως, τις λέξεις εκείνες οι οποίες ανταποκρίνονται πιο κοντά στο πνεύμα του Ευάγγελου Λεμπέση, μέσα στο δοκίμιό του: «Η Τεράστια Κοινωνική Σημασία των Βλακών εν τω Συγχρόνω Βίω», αποφεύγοντας να χρησιμοποιήσουμε νεολογισμούς, όπως και την αργκό, που είναι μια συνθηματική γλώσσα των ανθρώπων του υποκόσμου και -κατ' επέκταση- η γλώσσα που χρησιμοποιούν ιδιαίτερες κοινωνικές ομάδες (στρατιωτική αργκό, εφηβική αργκό, επαγγελματική αργκό), αλλά που δεν έχει υιοθετηθεί από την ακαδημαϊκή κοινότητα:
  • Το Γλωσσάρι του Βλάκα!.. (2)
    Το Αλφαβητάρι που ακολουθεί είναι ενδεικτικό. Θα μπορούσε να είναι πλουσιότερο σε λέξεις, αν αναλογιστεί κανείς το εύρος της Ελληνικής γλώσσας. Βρήκαμε, όμως, τις λέξεις εκείνες οι οποίες ανταποκρίνονται πιο κοντά στο πνεύμα του Ευάγγελου Λεμπέση, μέσα στο δοκίμιό του: «Η Τεράστια Κοινωνική Σημασία των Βλακών εν τω Συγχρόνω Βίω», αποφεύγοντας να χρησιμοποιήσουμε νεολογισμούς, όπως και την αργκό, που είναι μια συνθηματική γλώσσα των ανθρώπων του υποκόσμου και -κατ' επέκταση- η γλώσσα που χρησιμοποιούν ιδιαίτερες κοινωνικές ομάδες (στρατιωτική αργκό, εφηβική αργκό, επαγγελματική αργκό), αλλά που δεν έχει υιοθετηθεί από την ακαδημαϊκή κοινότητα:
  • Το Γλωσσάρι του Βλάκα!..
    Το Αλφαβητάρι που ακολουθεί είναι ενδεικτικό. Θα μπορούσε να είναι πλουσιότερο σε λέξεις, αν αναλογιστεί κανείς το εύρος της Ελληνικής γλώσσας. Βρήκαμε, όμως, τις λέξεις εκείνες οι οποίες ανταποκρίνονται πιο κοντά στο πνεύμα του Ευάγγελου Λεμπέση, μέσα στο δοκίμιό του: «Η Τεράστια Κοινωνική Σημασία των Βλακών εν τω Συγχρόνω Βίω», αποφεύγοντας να χρησιμοποιήσουμε νεολογισμούς, όπως και την αργκό, που είναι μια συνθηματική γλώσσα των ανθρώπων του υποκόσμου και -κατ' επέκταση- η γλώσσα που χρησιμοποιούν ιδιαίτερες κοινωνικές ομάδες (στρατιωτική αργκό, εφηβική αργκό, επαγγελματική αργκό), αλλά που δεν έχει υιοθετηθεί από την ακαδημαϊκή κοινότητα:
  • Σε ποια γλώσσα μίλησαν ο Πιλάτος με τον Χριστό;
    Διαβάστε τα στοιχεία εκείνα τα οποία αποδεικνύουν, ότι η συνομιλία μεταξύ Ποντίου Πιλάτου και Ιησού Χριστού έγινε στην ελληνική γλώσσα, αφού α) δεν αναφέρουν τα ευαγγέλια την ύπαρξη κάποιου διερμηνέα και β) η ελληνική γλώσσα ήταν διαδεδομένη παντού και οι πάντες γνώριζαν, τουλάχιστον, στην εξελληνισμένη Παλαιστίνη, να μιλούν και να γράφουν ελληνικά!..
  • Επιστροφή στον ... Γιάννη Βηλαρά;
    Τα διαβόητα «γκρίκλις» και ο τρόπος γραφής των ηλεκτρονικών μηνυμάτων πολλών σημερινών ανθρώπων, μας φέρνει στην εποχή του Γιάννη Βηλαρά που είχε καταργήσει την ορθογραφία! Ο δημοτικισμός του ήταν χωρίς συμβιβασμούς και το ορθογραφικό του σύστημα χαρακτηρίστηκε πολύ ριζοσπαστικό –όχι μόνο για την εποχή του αλλά ακόμα και για σήμερα. Κατάργησε την ιστορική ορθογραφία και πρότεινε τη φωνητική γραφή!. Ποιος ήταν, όμως, ο Γιάννης Βηλαράς;
  • Προ οφθαλμών και η Κιβωτός της Νεοελληνικής Γλώσσας;
    Ένα αριστουργηματικό έργο του γνωστού και εξαίρετου Έλληνα συγγραφέα και ερευνητή της ελληνικής γλώσσας κ. Γεωργίου Σ. Πλακιά, όπως τουλάχιστον αποδεικνύεται μέσα από το περισπούδαστο έργο του!.. Διαβάστε, για παράδειγμα, τι αναφέρει ο γνωστός ερευνητής για την «Κιβωτό της Νεοελληνικής Γλώσσας»!..